Hi!

Nieuw op het forum? Stel je even voor zodat we weten wie je bent, wat je ervaring is en wat je nog wil bereiken.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Lian
Nieuw lid
Nieuw lid
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2018, 12:46

Hi!

Bericht door Lian » 06 Jul 2018, 12:56

Splinternieuw hier op het forum dus is het wel zo netjes me even voor te stellen.
Lian, woonachtig in Overijssel. Na jaren "gewoon" te hebben gelopen in wegwedstrijden (afstanden tot halve marathon) heb ik vorig jaar het canicrossen (hardlopen met je hond) ontdekt. Een variant hierop is het canitrailen, trailen met je hond en dat blijkt helemaal mijn ding te zijn!! Samen met mijn onstuimige loopmaatje Dirk (mijn duitse herder) lopen we afstanden tot 30 km. Door de warmte in de zomermaanden worden de trainingen aangepast, maar het doel is om komende winter de marathonafstand te trailen.

Mijn favoriet is: GPX laden in mijn horloge en een onbekende route lopen op navigatie. Ook deelname aan trailruns die opengesteld zijn voor canitrailers staan hoog op ons lijstje. Ik hoop via deze site leuke tips en ideeën op te doen. Mochten jullie meer willen weten: shoot! 8-)

Gebruikers-avatar
Fastcooper
Algemene Moderator
Algemene Moderator
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2018, 13:05

Re: Hi!

Bericht door Fastcooper » 06 Jul 2018, 18:45

Welkom Lian!

Tof dat canicrossen.
Misschien is het leuk dat we hier een appart onderdeel voor maken op het forum?

Alvast veel lees- en postplezier!!

Running on Trails team member.

Soms praat ik wel eens tegen mezelf en dan moeten we allebei lachen ;)

Gebruikers-avatar
Lian
Nieuw lid
Nieuw lid
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2018, 12:46

Re: Hi!

Bericht door Lian » 17 Jul 2018, 10:11

Een aparte canitrailhoek lijkt me leuk! Maar geen idee of er behoefte aan is onder lezers en posters :-)

BUTTON_POST_REPLY